Kladda kladdigt

Hejsan!!
idag är Det onsdag, inatt vaknade jag klockan 03 av att set regnade och kunde inte somna om.
Efter en stunds vilande i sängen så gick jag ut till vardagsrummet slog på tvn och kollade på hockey istället, kanada - Europa, den matchen slutade 3-1, men tydligen har dom fler matcher att spela. 
Klockan 05 gick jag tillbaka till sängen och lyckades då somna om, 
H väckte mig igen kl 08 och ville gå upp, så vi gick upp och åt frukost då.
Det har regnat och regnat hela förmoddagen så vi har bara varit inne och lekt och städat. 
Jag har dammsugit hela huset samt bytt lakan i sovrummet :) 
sen har vi lekt med leksakerna, spelat boll och målat med
finger färg. 
H tyckte det var väldigt kul att kladda med finger färgen :) 
 
sen åt vi lunch, idag blev det krämig laxgryta till H med banan som efterrätt ocH åt som vanligt min mango och banan smoothie :) 
 
nu sover lille H middag och jag ska passa på att dona lite till här hemma :) 
Barn - Bil - Fingerfärg - Gryta - Inne - Kanada - Krämig - Lax - Lax - Leka - Sova - Sport - Vaken - banan - europa - hockey - kladda - lunch - mango - mat - natten - smoothie - svårt - tv
Angelica

tråkigt o inte kunna somna om, själv älskar jag att sova när det regnar, jag tycker det är så rogivande. Kul med fingerfärg :D

Svar: Vanligtvis brukar jag kunna men inte denna gången tyvärr :/ Ja var jätteroligt! :)
jagochminmini.blogg.se

Isabell

Så otroligt gulliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket 💖
jagochminmini.blogg.se

Cheap Dog Carrier Backpack

Thank you for sharing such a blog!
Best regards,
Balle Griffin